Stort intresse för Gustavsbergs gymnasiums utbildningar!

Foto på Carolina Henning, VD för Private shopper, i en galleria

Skolan ökar i popularitet - men vi tänker växa ytterligare!

Vi ökade förra läsåret. Totalt sett har vi fler antagna än tidigare år, särskilt kriminologi inriktningen på det samhällsvetenskapliga programmet och den marina inriktningen på naturvetenskapliga programmet som är extra populära.

Vi är otroligt glada över att så många valt att studera hos oss fr om hösten 2021.
Det är fantastiskt roligt att våra nya och delvis uppdaterade gymnasieutbildningar har gett så många sökande. Extra kul är att satsningen på att ge Värmdös unga möjlighet att kombinera idrott med sin utbildning, säger Christian Eklöv Hagman, rektor på Gustavsbergs gymnasium. "Jag och personalen på Gustavsbergs gymnasium ser fram emot att välkomna våra nya och nuvarande elever till skolan om ett par veckor!"

Vi vill ge dig den bästa gymnasieutbildningen - gör din ansökan idag och säkra din plats inför hösten 2024!

Är du intresserad av att börja hos oss?

Kontakta vår SYV: syv@gustavsbergsgymnasium.se

Vill du komma i direkt kontakt med Rektor:

Christian Eklöv Hagman på mail christian.eklovhagman@gustavsbergsgymnasium.se