Innebandy, profil

E-sportcsgo

Förstklassig träning där vi hjälper dig att utvecklas på det personliga planet.

Nu finns det möjlighet att få Innebandy på schemat!

Genom vårt samarbete med värmdös innebandyföreningar ger vi dig som spelare möjligheten att utöva din idrott på skoltid. Innebandy går in under det individuella valet och ger dig 2 extra träningspass i veckan och totalt får du 300h träningstimmar under hela din studietid.

Hos oss kan du välja Innebandy profil på alla program!

Ingarö IF och Värmdö IF:s verksamhet

Ingarö IF och Värmdö IF tar ett gemensamt krafttag för att tjejer och killar som bor i kommunen ska kunna fortsätta få en högklassig innebandyutbildning, genom att tillsammans med Gustavsbergs gymnasium starta upp en innebandyprofil där ungdomarna kan fortsätta spela i sin innebandyförening och få möjlighet att kombinera sina studier med en högklassig innebandyutbildning på skoltid.

Kontakta oss för att få veta mer

Johan Karlsson
Studie- och yrkesvägledare

johan.karlsson@gustavsbergsgymnasium.se

Profilansvarig

Fredrik Landin

Ingarö IF

Läs mer om Ingarö IF Innebandyverksamhet här: https://www.svenskalag.se/ingaroif-innebandy Länk till annan webbplats.