Sommarcaféer – fika i det gröna!

Även denna sommar kommer vi i Gustavsberg-Ingarö församling hålla våra populära sommarcaféer öppna i Kyrkettan, Värmdögatan 1, och i Äppellunden vid Ingarö församlingsgård. Caféet på Ingarö öppnar 17 juni och det i Gustavsberg 24 juni

Caféerna håller öppet:
Måndag – fredag kl. 10.00-15.00
Ingarö 17 juni - 5 juli, (Midsommarfirande 21 juni)
Gustavsberg 24 juni - 19 juli

Café Äppellunden på Ingarö
Adress: Ingarö församlingsgård. Ingarö kyrkväg 2, 134 60 Ingarö

Måndag 17 juni öppnar vi vår servering och café i äppellunden utanför församlingsgården vid Ingarö kyrka. I caféet kommer det finnas möjlighet att köpa lättare luncher som pajer, pannkakor och mycket mer, samt kaffe, te, saft och hembakt fikabröd. Allt till låga priser!

FÖR BARNEN
I äppellunden händer det mycket kul för barnen! Varje dag blir det sångsamling för barnen kl. 10.30 och från kl 11.00 är det pyssel av olika slag. Det finns leksaker för sandlådan, cyklar och andra roliga uteleksaker.

TEMADAGAR
Kom gärna utklädd till något som passar till temat! Det finns också tipspromenad hela dagen, och mitt på dagen händer det någon rolig aktivitet.

Måndag 17 juni. Tema: Superhjältar
Kl. 12.00 Superhjälteuppdrag
Måndag 24 juni. Tema: Pirat
Kl. 12.00 Skattjakt
Fredag 28 juni. Tema: Astrid Lindgren
Kl. 12.00 Vi letar efter Pippis guldpengar
Fredag 5 juli. Tema: Kalas
Kl. 12.00 Fiskdamm och såpbubbellek.

Det är kostnadsfritt att vara med på aktiviteterna.
Varmt välkomna!

Ingarö församlingsgård. Ingarö kyrkväg 2, 134 60 Ingarö