Förskolor i Värmdö

Förskolan är en skolform som styrs av en egen läroplan, Lpfö 18. På förskolan läggs grunden för ditt barns lärande och utveckling. Alla förskolor i Värmdö.

Filtrera förskolor per område, fristående eller kommunala, eller skriv ett sökord. Längst ned kan du även se alla förskolorna på karta.

Ansök förskoleplats

Filtrera resultatet

Det här formuläret postas automatiskt

Område
Driftsform
  • Antistilla förskola och skola

Gustavsberg Fristående

Antistilla bedriver förskola och skola för barn från ett års ålder till och med årskurs 3.

• Ängsblommans förskola

Ingarö Fristående

Ängsblomman är ett enskilt föräldrakooperativ på Ingarö. Vår villa är belägen nära Brunns centrum med naturen i direkt anslutning till vår gård.

• Varglyans förskola

Ingarö Fristående

Varglyan är en småskalig föräldrakooperativ förskola idylliskt belägen i Pilhamns gamla skolhus intill Ingarö kyrka och Kolströms kanal. Vi är ute my...

• Grantomta montessoriskola

Värmdölandet Fristående

Grantomta är en fristående förskola och skola belägen på Värmdölandet. Vi arbetar med montessoripedagogik med läroplanen som grund.